tiistai 6. heinäkuuta 2010

Alkutervehdys

Moi! Mä olen Seppo. Olen kissa, vaikka nimeni puolesta voisin olla keski-iän ylittänyt kaljamahainen mies. Ja tämä on blogini. Tervetuloa!

Omistajani, josta saatan myöhemmin käyttää myös nimitystä emäntä on, jo tovin miettinyt blogin perustamista. Omistaja on miettinyt päänsä puhki aihetta blogille. Ei tyhmä aikaisemmin tajunnut, että paras aihe on istunut joka ilta tietokonepöydällä kehräämässä ja kiehnäämässä. Ei voi olla parempaa aihetta kuin minä!

Emännän lisäksi mulla on isäntä. Myös mun oma äiti asuu samassa taloudessa. Sen nimi on Madde ja se on tosi arka, koska on entisessä elämässään ollut villikissa. Meidät haettiin vuosi takaperin sellaisesta paikasta kuin Hesy. Siellä meillä oli paljon kaverikissoja. Emäntä ja isäntä olivat ihastuneet mun äitiin ensi silmäyksellä. Mä tulin kuulemma kaupanpäällisiksi, vaikka mä olen sitä mieltä että se meni toisin päin.

Tämä blogi keskittyy kuitenkin muhun. Toivotan teille kissamaisia hetkiä mun tarinoiden parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti