keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Muistathan käydä kaupan kautta!

Viime aikoina olen käyttänyt aikani syvällisiin pohdintoihin. Päivisin minulla on siihen aikaa ja rauhaa, sillä herrasväki on poissa.

Yhtenä päivänä ajatukseni kulkeutuivat mehukkaasta kinkkuateriasta juuri tähän herraväen poissaolemiseen. Mietin kuumeisesti, missä ihmeessä he viettävät kahdeksan tuntia päivässä?



Kyllähän minä sen sitten oivalsin. He käyvät töissä. He käyvät töissä, jotta saisivat rahaa. He käyvät töissä, jotta saisivat rahaa, jolla ostaa minulle sapuskaa.

Tästä kiitollisena laitoin heille tsemppaavan tekstarin työpäivää piristämään.

2 kommenttia:

  1. Mahtava idea Sepposeni! Varmassa vara parempi, etenkin näissä ruoka-asioissa. Ihmisväen muistikapasiteetin tuntien on varsin viisasta ryhtyä jämeriin toimenpiteisiin ruokavarantojen äkillisen tyhjenemisen ehkäisemiseksi.

    Sinun henkilökuntasi kuvallisine mobiililaitteineen näyttää olevan ihmisiksi verrattain edistyksellistä väkeä. Minun emäntäni taas on kännykkänsä kanssa vielä kivikaudella. Viehkeän kuvani lähettäminen työpäivän piristykseksi tuottaisi varmasti paremman tuloksen kuin pelkkä tekstiviesti. Mutta minkäs teet, kun emännän kännykkä ei kuvien päälle ymmärrä :(

    - Helmi

    VastaaPoista
  2. Hei Helmi!

    Jämerät toimenpiteet ovat aina tarpeen ainakin tässä taloudessa!

    Jos ei tekstari toimi, niin kokeile vaikka postikorttia! Minä lähetin jouluna omalla kuvalla varustetut joulukortit usealle taholle. Menestys oli taattu! Sain suuren määrän herkullisia lahjoja!

    Terkuin Seppo

    VastaaPoista